יום שלישי, 28 במאי 2013

פרידה הכט מהאח הגדול מקבצת נדבות!

 
בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי המצליחה נכנסה דיירת בשם פרידה הכט לבית האח הגדול. היא איימה על האח הגדול שיתן לה תספורת, היא עודדה שימוש בסמים, הכניסה את התנ"ך לשירותים, ופרגנה למחבלים מתאבדים. כיום, שנתיים לאחר מכן, אותה מתמודדת לומדת שיעור קשה על מהי דרך ארץ ומדוע היא קדמה לתורה. פרידה הכט נמצאת על סף פשיטת רגל. היא אינה יכולה להחזיק את עצמה ואת העסק שלה מבחינה כלכלית והיא פנתה אל מכריה בפייסבוק על מנת שאלו יעזרו לה.

לפניכם הפנייה המדוברת:

היי חבריי היקרים,
כבר כמה זמן שאני יושבת וחושבת איך לצאת מהמקום שאליו נקלעתי. הגעתי למקום קשה עם המסעדה שלי, לחובות כבדים שאני יודעת שאני לא יכולה יותר להמשיך כך. במשך 13 שנים ויותר ניהלתי מסעדה מוצלחת, שהייתה לבית לאלפי אנשים. חבר'ה צעירים שמצאו אצלי בית כמו אצל אימא. ילדים קטנים שגדלו עם האוכל שלי במשך שנים. והכי חשוב, הזקנים הבודדים שישבו לאכול ומצאו אוזן קשבת ממני וחיבוק חם שנתתי להם. ובכלל, זו מסעדה, שכל מי שלא היה לו, יכל לאכול גם אם לא היה ברשותו כסף. אף פעם לא אמרתי לא לאנשים רעבים שידעתי ,שגם אם ירצו לעבוד ולהתפרנס, אף אחד לא ייקח אותם לעבוד. במשך השנים, לא אחת, שיקמתי אנשים תוך כדי העסקתם אצלי, גם כשלא יכולתי להרשות לעצמי כלכלית. העיקר שיהיו לידי קרוב כדי להרים אותם. עד היום, גם כשמצבי קשה, אני לא מסוגלת לראות זקן רעב ולא להאכילו. בתקופת האח הגדול, בזמן היעדרותי, העסק נקלע לקשיים נוראים בשל ניהול כושל ומכשיל ומאז הוא רק צובר עוד ועוד חובות. למרות האוכל הטעים והמחירים הזולים, לא הצלחתי בשנתיים האחרונות לשקם אותו. אני עובדת כל השבוע מבוקר עד לילה כדי לנסות לצמצם הוצאות, אבל הבור גדל וגדל. היום, אינני מסוגלת פיזית ונפשית להתמודד עם זה יותר. הגעתי לקצה!!! ברמה כזו, שהוגבלתי בבנק, צ'קים חוזרים כל יום ואני מרגישה אבודה. בשבילי, לבוא ולבקש מכם את עזרתכם, זה רגע קשה ביותר. בחיים שלי לא בקשתי, רק הצעתי. אם כולכם תסייעו לי אפילו רק במאה שקלים, אני אצליח לצאת מהתהום ולייצב את עצמי כדי לחזור ולהעניק לכם בנדיבות כפי שאני עושה כל השנים...
ניתן להפקיד לחשבון, מסעדת פרידה הכט, בנק הפועלים. חשבון מספר, 562536. סניף613. אני מודה לכולכם מראש, גם למי שאין באפשרותו. יום נפלא לכולכם

 ואני אומרת: סוף מעשה במחשבה תחילה. גם אם יעזרו לך ותצאי מהמצב הזה, תזכרי שאת זו שהבאת את עצמך לשם. מקווה שתפיקי לקחים ותדעי להתנהג כמו שצריך בעתיד.

3 תגובות:

  1. כול כאלב ביז' אל יומו

    כי לי שכר ועונש אמר ה'

    פרידהשקרנית ואדם רע, מעולם לא עזרה לאיש מלבד לעצמה.

    אשריי שזכיתי לראות אותה כך.

    השבמחק
  2. שקרנית. היא מפלצת ובמחירים לא היו זולים אכלצי אצלה מרק ופסטה והיא שמה לי בקמצנות ולקחה הרבה כסף והיחס מזעזע. היא בן אדם רע

    השבמחק
  3. יצאתי מהצסעדה שלה רעבה. היא גם אמרה לי שהיא פרידה הכט הגדולה נותנת כמויות קטנות ולוקחת הרבה כסף. היא גם אמרה לי חפשי מי ינענע אותך בזמן ששוחחנו. ביקשתי פרוסה קטנה של לחם כי לא שבעתי והיא אמרה לי שזה בתשלום. רק תיירים תמימים היו אוכלים אצלה והיא אהבה לעזור ולהעסיק רק גויות. היא אנטישמית מגעילה

    השבמחק