יום חמישי, 20 בפברואר 2014

פאנץ' ליינרס? יותר כמו ה-פח ליינרס!


בעידן שבו הפקות שלמות עוברות מן המסך הקטן לאינטרנט, אי אפשר שלא לשאול מה לעזאזל חושבים חברי הפאנץ' ליינרס? ההחלטה האחרונה שלהם הייתה להעביר את העונה השלישית של התוכנית לשידור בטלוויזיה.

אמש (חמישי) הייתה אמורה להיות משודרת תוכנית ה"פאנץ' ליינרס" בערוץ "אגו טוטאל". למי שלא יודע, מדובר בתוכנית פאנל העוסקת בתחום ההאבקות הבידורית. סוג של תשובה אינטרנטית ל"יציע הספורט". עד כה היו לתוכנית שתי עונות ששודרו באינטרנט וכעת מסתמן שהיא תשודר על גבי המסך הקטן.

מבחינת יודעי דבר, מדובר בחוסר הבנה מוחלט של הקהל שצופה בתוכנית. הרי מדובר בפלח שוק אשר כבר אינו צופה בטלוויזיה ומעביר את רוב זמנו בצפייה בתכנים דרך האינטרנט. אותו קהל אוהב לצפות בתוכניות האהובות עליו בזמן שלו, בחינם ועם האפשרות לעשות FF (העבר קדימה).

אז מי האדיוט שמצפה מילדים לשבת מול מסך הטלוויזיה בשעה קבועה ולצפות בערוץ שהם יצטרכו להזמין במיוחד? וזה לא שהערוץ מציע בין היתר את תוכנית ההאבקות RAW, זו שהפאנץ' ליינרס תסקר בכל שבוע, לא, את זה הצופים יצטרכו למצוא בכוחות עצמם במקומות אחרים לגמרי.

את התשובה לכך חברי הפאנץ' ליינרס מציעים בשידור התוכנית באינטרנט כשבוע לאחר מכן. באותה נימה, אפשר יהיה לספר רק עכשיו שכוכב ההאבקות פאנק עזב את WWE. שני הדברים יהיו כאמור חדשות של שבוע שעבר, ומכאן שאין להם רלוונטיות לנושא.

אפילו הWWE עושים צעד הפוך. לפני זמן מה נפל דבר בעולם ההאבקות וארגון הWWE החליט להשיק את הנטוורק שלהם, רשת מקוונת של שידורים אינטרנטיים המסוגלת לספק כמעט כל תוכן על עולם ההאבקות. זו החלטה שבאה מתוך הבנה מלאה שהעולם נהיה דיגיטלי יותר וקהל הצופים של התוכנית כבר אינו פוקד את הסלונים וצופה בתוכנית דרך הטלוויזיה, אלא הוא נמצא בחדרים והוא מזפזפ בתוכנית דרך האינטרנט.

אבל אל תטרידו את חברי הפאנץ' ליינרס בזה. הם מאמינים שהם עולים כיתה ושזה הצעד הבא שלהם בדרך לחשיפה. זה יכל להיות נכון אלמלא התוכנית שלהם בוטלה ברגע האחרון ונדחתה ליום ראשון. דבר שלא היה קורה להם אילו היו נשארים ברשת. וכך ניתן לסכם שהם אולי חזקים בדיבורים, אבל הם די טמבלים בכל אספקט אחר.

תגובה 1: