יום שבת, 3 באוגוסט 2013

דונה פוטרה מעבודתה :(


לא רואים הרבה כאלה, אבל כאשר אחת מהן מופיעה על גבי מסך הטלוויזיה, היא נחקקת עמוק בתוך הלב שלי. אני מדברת כמובן על דמויות נשיות חזקות. היום אני רוצה לדבר איתכם על דונה, דונה היא אחת הדמויות בסדרת הדרמה "חליפות" והיא מגולמת על ידי שרה רפרטי. ומה כל כך מיוחד בה, אתם שואלים. ובכן, היא אחת המוחות האיימתניים ביותר בחברת "פירסון הרדמן", היא מהירת תפיסה, שנונה כתער, מצחיקה, שחקנית תאטרון מבוזבזת ואין דבר במשרד שהיא אינה יודעת, והיא אינה מפחדת להשתמש בכוח שלה על מנת להתאים את הסיטואציה לצרכיה.


הדבר היפה בדונה, בניגוד לדמויות המרכזיות של הארווי ספקטור ומייק רוס, שהיא אותנטית, היא דמות מן החיים. הם בניגוד אליה מוקרצים מהחומר שנמצא אך ורק בסדרות טלוויזיה. מדובר באותם גברים אכזריים, רצחניים, צמאי דם שהיו מוכנים לקבור את סבתא שלהם רק כדי לנצח במערכה. דרך אגב ובלי שום קשר, הסיפור עם הסבתא אכן קרה בסדרה.


ובכלל, נראה שאין יותר מדי דמויות שדומות לדונה על גבי מסך הטלוויזיה, היא משתמשת בשפה מבדרת יותר מכולם, יש לה את העורך דין הכי קטלני בעיר בכיס הקטן שלה, ורק אלוהים יודע למה משמש פותח קופסאות השימורים שהיא מחזיקה במגירה. ובכל זאת, יש משהו עמוק יותר מתחת לשטח. בניגוד לדמויות אחרות בסדרה שקו העלילה נוטה לספר את סיפורן בצורה פלקטית, הדמות של דונה עמוקה יותר. האם היא מאוהבת בהארווי? למה אין לה זוגיות? ולמה לעזאזל היא לא עורכת דין אם היא כל כך מבריקה? יש לי הרבה שאלות אבל נראה שכבר לא אזכה לקבל תשובה עליהן. היום ראיתי שהיא פוטרה. ההפסד כולו שלי.

תגובה 1:

  1. תתעודדי ותמשיכי לראות... את עוד תופתעי :)

    השבמחק